2.2.2014

#lostinturku

No niin, sain siirrettyä viikonloppuna räpsityt kuvat koneelle, joten tässä melkoinen kuvapläjäys. Viikonloppuun kuului loistavaa seuraa, majoittuminen upeassa Radisson Blu Marinassa, shoppailua, maukasta ruokaa ja herkullisia leivoksia. Mikko, Adalmina ja Char saapui Helsingistä perjantaina illalla ja Coco ja Maj odottelivat meitä jo hotellin sviitissä! Marina tarjosi meille palan luksusta yöpymisellä heidän upeissa tiloissaan. Hotellin puitteet ja herkullinen aamupala tekivät onnistuneelle viikonlopulle täydellisen loppusilauksen.

Muutaman kuohuvan lasillisen jälkeen suuntasimme ihan hotellin vieressä sijaitsevaan Sergio’s ravintolaan. Saimme seuraan myös ihastuttavan Annikan, jonka tapasin ensimmäistä kertaa vaikka Turussa molemmat asummekin!:)

Sergio’s oli Cocolta oiva valinta sillä ruuat eivät todellakaan pettäneet makunystyröitä. Mielettömän hyvää ja myös asiakaspalvelu oli erityisen sydämellistä.

Tiramisu sai kovasti kehuja.

Illallisen jälkeen jatkoimme Aurajoen rantaa vähän eteenpäin. Tintå on lunastanut paikkansa luottomestana, joten sinne päädyimme vielä lasillisille. Seuraksi saimme Tintån keittiömestari Josen!:) Muistatteko, kun saimme Cocon kanssa Josen kokkailemaan kotiin?!:)

Ilta jatkui vielä naurun täytteisenä pitkälle yöhön hotellin sviitissä hengaten. Aamulla pääsimme onneksi kuitenkin kohtuullisen ajoissa ylös sillä tarkoitus oli lähteä kiertelemään kaupunkia.

Ensimmäinen kohde oli tietysti ihana Sisustuksen Koodi ja Annen ja Tomin moikkaaminen!:) Kyllä saa olla tyytyväinen, että meillä täällä Turussa on niin ihana sisustusliike ja siellä upeat ammattilaiset aina auttamassa!:)

Katselimme Annen kanssa mattovaihtoehtoja meidän uuteen makkariin ja upeita ihanuuksia pisti silmään. Itse olen ihan super huono visualisoimaan mattoja muuhun sisustukseen sopivaksi, mutta onneksi on näitä pro ystäviä lähellä hjelppimässä!:) Kävimme myös Adalminan, Charin ja Mikon kanssa pikaisesti meillä kotona visiitillä ja sain jo silläkin reissulla monen monta hyvää vinkkiä miten sisustaa uutta kotia!:) Kiitos ihanat mielipiteistä <3

Shoppailujen lomassa oli saatava vähän extra energiaa ja sitä saatiin mistäs muualta kuin Café Artista. Sieltä saa kiistatta Turun parhaat kahvit ja Mikon sanoin “ilmaiset leivokset” ;) Helsingin hintoihin verrattuna Café Artin leivokset ovat nimittäin hyvin kohtuu hinnoissa ja ne ovat NIIIN hyviä!!

Sushlilounaan jälkeen suuntasimme vielä Jenny’Storeen, jossa moni teki hyviä hankintoja!:) Adalmina löysi mm. täydelliset mustat saapikkaat ja Coco kauniin karvakauluksen. Minulle puolestaan mukaan tarttui klassiset Sandin mustat nahkahansikkaat. Kuvat jäi sushista ja Jenny’Storesta ottamatta kameran akun loputtua. Shoppailujen jälkeen teinkin pikaisen visiitin kotosalla. Kameran akku täyteen ja vaatteiden vaihto ja takaisin taas hotellille!:) Siellä odottelikin jo kaunottaret laittautumassa iltaa varten.

Lauantaina saimme varattua pöydän illaksi Pub Niskaan. Viihtyisä paikka oli todella mukava illan viettoon ja pizzat herkullisia! Plussaa siitä, että pizzan sai tilattua myös gluteenittomana!:)

Illallisen jälkeen suuntasimme vielä Bar4:ään istuskelemaan, mutta tässä vaiheessa tämä tyttö luovutti!:D Suuntasin siis hotellille peiton alle nukkumaan ja odottelemaan muita bailaajia;) Aamulla oli kiva herätä hiukan pirteämpänä kuin muu porukka;) Tosin harvoin juhlineena kärsin yleensä valvomisesta ja useamman kuin kahden skumppalasin juomisesta jopa pari päivää. Niin tälläkin kertaa:D Tämä päivä menee siis hyvin pitkälle lepäillessä ja lemppari sarjoja katsellessa. Tarkoitus oli mennä Vauhtisammakon PT-treeneihin, mutta parempi vaan hyväksyä tosiasia, että ei musta siihen kyllä tänään ole….:D

Ihan hurjan hauska viikonloppu takana!! Kiitos mahtavasta viikonlopusta huippu porukalle – toivottavasti saadaan otettua keväämmällä uudelleen:)

Lauantaina aamulla teimme pienen kierroksen hotellin paikkoja katsellessa. Nappasimme yhteiskuvan hotellin huoneen isosta peilistä.. Vähän ehkä väsynyttä porukkaa;) Ja melko Olympus voittoista kameroiden osalta! :D

Kuullaan pian taas ja leppoisaa sunnuntaita kaikille <3

Ps. Instagramista löytyy #lostinturku hastagin alta aika paljon lisää kuvia viikonlopusta;)

(Majoituksen Turussa tarjosi Radisson Blu Marina)

You Might Also Like

12 Comments

Marjut
    2.2.2014 at 18:55

Moikka,
    mitkä näistä jutuista olivat sponsoroituja? Entä mitkä mainosta? Majoitus, ravintolat, kahvilat, liikkeet?

2.2.2014 at 19:09

Moikka Marjut,
      niin kuin postauksessa kirjoitin hotellin yöpymiset ja aamupalan tarjosi Radisson Marina. Jos käytän mainoslinkkejä ne on erikseen ilmoitettu commercial tunnisteella ja adlink maininnalla. Tässä postauksessa niitä ei ollut. Ilmoitan kyllä niistä aina erikseen ei siis huolta:) Lisäsin vielä erillisen maininnan sulkeisiin hotellista ihan loppuun, jottei olisi epäselvä:)

LeAnn
    2.2.2014 at 21:33

Aivan upealta kuulosti viikonloppunne. ♡ Ja kuvat instassa olivat kyllä hauskoja. :-) Kyllä tuollaisen viikonlopun jälkeen varmasti taas jaksaa ( nukuttuaan pari yötä hyvin ;-).
    Mukavaa alkavaa viikkoa! :-)

2.2.2014 at 21:41

Hih, todellakin nukuttuaan pari yötä hyvin;D Kiva kuulla, että olit instakuvien kautta mukana:)
      Ihanaa viikkoa myös sinne!!<3:)

Mikko
    2.2.2014 at 22:53

Kiitos viimeisestä ihana! Mahtavia kuvia, en ehtinyt vielä purkamaan omiani.
    Oli kyllä niin upea viikonloppu – näihin tunnelmiin on kiva palata uudestaan. Kiva, että ehdittiin käymään niin monessa paikassa ja Café Art on kyllä parhautta.
    Onnea myös uuteen kotiin, se on niin hieno!

2.2.2014 at 23:08

Kiitos itsellesi Mikko <3 Oli niin mega kivaa ja ennen kaikkea hauskaa:D Ja Artin ilmaset leivokset on kyllä parhautta;D Onneksi sulle Turku reissut on jo muodostunut traditioksi niin tiedän, että tuut taas uudestaan;) Onneks meillä on täällä Turussa nää Artit, Koodit sun muut hyvinä houkuttimina aina:) Haleja<3

Anne Malia
    2.2.2014 at 22:58

Oli niin ihana kun kävitte! Hitsit kun olin järkännyt tehtäviä itselleni töiden jälkeen, olisi ollut niin mukava ehtiä matkaanne mukaan.

Kiitos vielä ihana Koodin mainitsemisesta tässä <3

Nähdään pian!

2.2.2014 at 23:05

Oli niin kiva nähdä edes pikaisesti <3 Pitää kahvitella ajan kanssa lähipäivinä!:) Ja iso iso kiitos vielä vinkeistä ja mielipiteistä sisustukseen. Ihan parasta saada osaavalta vinkkejä:) <3 Nähdään pian<3

Jenni
    2.2.2014 at 23:21

Hei Mona!
    Me oltiin mieheni ja melki vuoden vanhan tytön kanssa Turussa viime viikolla pari yötä, Turku on mun opiskelukaupunki ja gradu on viime metreillä ja tapasin ohjaajani.
    Blogiasi seuranneena koitettiin päästä Tintåån, mutta he eivät selvästi halunneet meitä, kun näkivät meidät rattaiden kanssa. Ja ravintolassa oli paaaljon vapaita pöytiä. Jäi siis vähän paha maku suuhun, kun Helsingissä ollaan koluttu lapsen kanssa useita eri rafloja. On ikävä, että oletuksen omaisesti vauvat ja lapset vain huutavat, kun kaikki me kuitenkin ollaan oltu pieniä ;)
    Anteeksi vuodatus , harmitti vain tosi paljon. Ehkä sitten kesällä Tintå uudella yrityksellä , kun tulen publiikkiin.
    Kiitos energiaa ja hyvää mieltä pursuavasta blogistasi!

2.2.2014 at 23:35

Voi ei miten kurja kuulla!:( Mä niin tykkään Tintåsta ja oon aina ollut tyytyväinen kaikkeen siellä, joten erityisen ikävää, että juuri Tintåssa ootte saanut moista asiakaspalvelua. Mä jotenkin haluaisin uskoa, että pöydät on vaan olleet kaikki ihan täyteen varattuja. Nimittäin usein itsekin oon sinne suunnannut ja vaikka takaosa onkin ollut “tyhjä” on ne olleet kaikki varattuja niin, ettei olla päästy syömään. Mutta laitan sun puolesta jokatapauksessa palautteen eteenpäin. Ehdottomasti antakaa kesällä uus mahdollisuus Tintålle ja kannattaa myös ehdottomasti varata pöytä tosi hyvissä ajoin. Viikonloput on lähes aina ihan täyteen buukattuja. Mekin päästiin ihan sattumalta pöytäänn joita ei varailla, kun iso seurue lähti pois ennen meitä.
      Ja kiitos hurjasti Jenni positiivisesta palautteesta blogista <3 :) Niin kiva kuulla, että blogista välittyy energiaa. Tällaisella palautteella tän tekeminen on aina vieläkin kivempaa <3 :) Ihanaa alkavaa viikkoa ja terkut teidän tytölle <3

mipsukka @Katse Horisontissa
    3.2.2014 at 09:54

Oi miten kivan tuntuinen viikonloppu! Turku on sellainen kohde, johon olen jo vuosia pyrkinyt lomalle! :) Kerran muistan joskus lapsena käyneeni ja kerran olin työmatkalla, mutta sekin kesti vain yhden yön ja kaupunkia en ehtinyt nähdä paljoa. Ehkä joskus vielä… :)

3.2.2014 at 10:10

Ehdottomasti Mipsukka tänne Turkuun joku kesä viikonlopuksi!!!:) Laitathan sitten viestiä, kun oot saanut lyötyä Turun kalenteriin niin käydään samalla kahvittelemassa:) <3 Haleja <3